Курс БТС, як і вартість інших криптовалют, залежить від співвідношення попиту та пропозиції. Щоб ціна зростала, проєктам потрібна увага з боку користувачів. Нові стартапи шукають медійної підтримки в ЗМІ, соціальних мережах та серед авторитетних особистостей. Криптопроєкти працюють за таким же принципом, оскільки криптосфера побудована на спільнотах та групах інтересів. І якщо у Bitcoin курс утримується на високій позначці, то для нових стартапів є рішення у вигляді амбасадорів.
Що таке амбасадорство у крипті?
Амбасадор-програми для просування криптопроєктів спрямовані на розвиток стартапу та пошук нових користувачів/інвесторів. Будь-який криптовалютний проєкт має послідовні етапи розвитку, перш ніж запустити сервіс або токен. Через таке проходив і BTC, і ETH, і монета ICP.
Програми амбасадорства розроблені для того, щоб залучити зацікавлених користувачів, які готові вкладати свій час та енергію у створення та розширення ком’юніті на етапах становлення проєкту. Пошук послів може відбуватися серед власників спільнот та лідерів думок, а також серед володарів конкретних навичок та умінь.
Курс Біткоіна на сьогодні залучає все більше нових користувачів у криптосферу, за рахунок чого формується своє середовище експертів та інфлюєнсерів. За участь в амбасадор-програмі користувачі отримують нагороду у вигляді токенів проєкту або стейблкоїнів. Крім того, можна розраховувати на пріоритетний доступ до купівлі коїнів на публічних раундах. Але є й такі випадки, коли відсутня будь-яка винагорода.
Що потрібно робити, щоб стати амбасадором криптовалюти?
Сьогодні таким терміном називають користувачів, які створюють та поширюють контент, керують спільнотою у соцмережах, розширюють аудиторію стартапу, розвивають проєкт. Якщо ви маєте мінімальний стартовий капітал, то на Біткоін ціна є досить високою, щоб придбати цю монету. Завдяки амбасадорству проєкту можна заробляти без депозиту. Насамперед стати амбасадорами можуть власники каналів та лідери думок. У криптосфері ви можете використовувати такі соціальні мережі та платформи, щоб просувати стартап:
- YouTube.
- Twitter.
- Instagram.
- Telegram.
- Підкаст-майданчик.
Розповідати у своїх каналах можна не тільки про ціну Біткоїна та інші основні монети ринку, але також публікувати відгуки про підтримуваний проєкт, пости та згадки про нього, залучати нових користувачів та ін. Використовувати Youtube-канал можна для підтримки криптопроєкту за рахунок розробки відеоконтенту та публікації його на каналі. Отримати пропозицію про амбасадорство у крипті можна і через соціальні мережі.
«Послами» можуть стати і звичайні користувачі, які мають певні здібності та навички, корисні для спільноти. Які вміння можуть стати в нагоді:
- Написання статей.
- Створення відеоконтенту.
- Управління та модерація ком’юніті.
- Розробка інфографіків.
- Знання мов.
- Графічний дизайн.
- Навички розробки та ін.
У Біткоіна курс свідчить про те, що навіть після сильного падіння криптовалюта знову відновлюється, оскільки має інтерес від користувачів. Тому шукати варіанти заробітку у цій сфері – гарне рішення. Багато нових стартапів запускають амбасадорські програми на ранніх стадіях. Щоб знайти відповідних учасників, криптопроєкти публікують спеціальні форми, які потрібно заповнити зацікавленим користувачам. У цій формі потрібно вказати особисті дані, описати навички та розповісти про минулий досвід участі, якщо такий уже був. Після вибору амбасадорів крипти з кандидатами зв’язуються, щоб повідомити про подальші дії та надати посилання на спеціальний чат/канал.